شناسه خبر : 84775
سه شنبه 26 مرداد 1400 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاری گروه جهادی و بلوچستان بشتابیم

مرام دستگیری در ماه عزای حسینی/فیلم

همچون سیدالشهدا که قرن هاست آثار نیکی های آن وجود اقدس و اطهر و اعمال تاثیرگذارش بر جای مانده و الی یوم القیامت، از آن بنام بزرگ ترین عشق یاد می شود...

شهیدگمنام - در این روزهای کرونایی که جان بشر همچون آب خوردن گرفته می شود و مردم همچون برگ پاییزی درحال ریختن و ازدست رفتن هستند... و روزهایی که مرگ همچون رگ گردن نزدیک شده و بسیار نزدیک!... بیشتر به یاد می ماند که آدمی همه چیز را می گذارد و می رود... و آنچه از هر کس در این دنیا می ماند، فقط اعمال اوست.

... همچون سیدالشهداء که در ظاهر از جان تا عزیزانش را از او گرفتند و به سخت ترین وضعی آنها را به شهادت رساندند ... اما قرن هاست که آثار نیکی های آن وجود اقدس و اطهر و اعمال تاثیرگذارش بر جای مانده و الی یوم القیامت از آن، بنام بزرگ ترین عشق یاد می شود، ما نیز از خیرخواهی بیکران اهل بیت الگو برداریم.

  به یاد داریم که حاج قاسم، پدر عاشق همگیمان، از سیستان و بلوچستان که صحبت می کرد، رسیدگی به آن را مصداق دفاع از حرم قرار داده بود و حقیقتا نیز این روزها مردم محروم بلوچ که در محاصره فقر مالی و فرهنگی و علمی بعلاوه وهابیت و داعش و ... قرار گرفته اند، نیازمند و محتاج عزم راسخ مومنانه ما برای حضور و رسیدگی و کمک رسانی هستند.

هر قدمی که در این ماه عزای حسینی برای مردم محروم بلوچستان برداشته شود... ان شالله مورد عنایت حضرت سیدالشهدا که فریادرس مظلومان بودند، قرار می گیرد و یادگاری ست در دنیا از هر کسی که عاشق راه حسینی ست و در آخرت این اعمال به داد او خواهد رسید.

https://www.aparat.com/v/WdK6o

https://www.aparat.com/v/tBRdU

https://www.aparat.com/v/6KOHt


خیرین عزیز کمک های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

 

گزارش از شهید گمنام

فیلم از مسئول اجرای گروه جهادی بخش ایثارگران، جانباز اکبر حسین زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi